DUNIAKU ANITA



KAK NITA IN THE HOUSE

Friday 3 August 2012

Dah Ready Ke Belum?





Pejam celik pejam celik ag 3 bulan lebih je nak tukar status dari cik ke puan..Macam-macam perasaan ada sekarang ni..  Tapi klu ikut hati yang tengah berbunga-bunga ni mmgla aku xsabar2 nak tiba ke hari itu.  Tapi bila fikirkan pasal persiapan mcm takut pon ade.  Mana taknye, ag 3 bulan lebih je tapi persiapan baru brape peratus je dah siap, cuak jugak takut x seperti ape yang dirancang.  Kita hanya merancang kan, segalanya Allah yang tentukan.  Tapi harap2 Allah memberkati majlis perkahwinan aku ni.   Sekarang ni aku tgh dok mem"busy" diri g survey2 ape yang patot macam kad kawen, baju pengantin, sourvenier, pelamin sume tula. Ari2 dok tgk pic2 orang kawen.. Seronok tgk diorg cantik2 time majlis kawen tu. Aku pon dok cari2 style tudung cmne yang sesuai tok aku pakai time tu nnt.  Sampai skarang pon xdpt2 ag ni wlupon dah slalu search gmbr2 pengantin yang bertudung.  Xleh gabra, pelan2 kayuh kata org kan, tapi klu pelan sgt ntah ble plak nak smpai kan. hehe.. Ni pon sepatotnye banyak bende dah kene settle, tapi tula yang xsettle2 ag.  Harap segala perancangan berjalan lancar dan di Restui oleh Allah SWT,amin,...




Ni baju tuk akad nikah, simple je kan? Excited je jahit manik-manik kat baju tu.  Memang xbrape nak cantik la,tp ok la kot..hehehe..




No comments:

Coret-Coret Kak Nita